fredag 12 november 2010

Veckan som var...

Host host snyt snyt, ja, det sammanfattar väl veckan som var.
Fast jag har hunnit bekanta mig med pärlstickning, vilket var väldigt trevligt.
Jag hittade ett mönster på ett par jättevackra vantar the heart of winter mittens och efter lite klurande, svärande och en del upprepningar har jag nu lyckats sticka ett par svarta med svarta pärlor.



Sen blev det ett par till...vita den här gången, med vita pärlor.



Och nu är jag inne på tredje paret som blir gråa med vita pärlor...



Sen har jag stickat lite beställning också.
Pulsvärmare för hela slanten.

Och sist men inte minst.... årets första längdskidtur är genomförd, nu ska jag äta chips och se på idol med ungarna. (Man vill ju inte bli av med för många kalorier på en gång!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar